Als je nu gebruik maakt van MySportsplanner (MSP) heb je waarschijnlijk een mailtje ontvangen (gedateerd 6 mei) dat deze overgaat naar een betaalde versie. Jammer, maar we hebben er jarenlang gratis gebruik van kunnen maken. Een uitgebreidere toelichting op de reden hiervan staat vermeld in de mail die je van MSP hebt ontvangen.
Als je lid bent van slechts één ploeg, dan kun je in de toekomst gratis gebruik blijven maken van de MSP.
Als je lid bent van meerdere teams, dan kan dit alleen nog als je gebruik maakt van een betaalde account.
Heb je nu al een Premium-abonnement? Dan wordt dit automatisch omgezet naar de nieuwe Teammember-variant; je hoeft niets te doen.
Wanneer je een betaald abonnement gaat nemen dan zijn er de volgende opties:
1. Vóór 1 juni: een Premium-abonnement afsluiten, dat na 1 juni wordt overgezet naar de nieuwe Teammember-variant, kosten EUR 10,-.
Voor het afsluiten deze variant ga je naar MSP en selecteer je in je eigen account de tab ‘Upgrade naar Premium’). Dit abonnement wordt dan na 1 juni overgezet naar de nieuwe Teammember-variant.
2. Na 1 juni: een Teammember abonnement afsluiten (de Premium variant is dan niet meer beschikbaar), kosten EUR 12,99 waarbij Isalaleden het eerste jaar 15% korting ontvangen. Open daarvoor deze link (na 1 juni beschikbaar) en voer de kortingscode in: ISALA2025
We hebben ook gekeken of er vergelijkbare (gratis) aanbieders zijn om aan- en afwezigheid van je ploeg te plannen, maar die hebben we niet kunnen vinden. Ook ons huidige ledenadministratiesysteem, ecaptain, kent deze functie niet. Bovendien is het lastig om een externe partij hiervoor in te schakelen, omdat zij dan gegevens uit onze ledenadministratie nodig hebben, wat niet zomaar kan i.v.m. privacy-afspraken onder de AVG.
Kortom: mensen die lid zijn van meer dan een team kunnen overwegen een betaald lidmaatschap van MSP te nemen.
Voor IT gerelateerde vragen kun je contact opnemen met MSP: contact@mysportsplanner.com
Emmy Mijnhout, i.o.m. bestuur